lördag 22 maj 2010

Hej Kära Hundar och Ägare! :)
I fredags var jag och Jack och tittade in på dagis. Det var ett tag sen sist men det är alltid lika kul att titta in. Liza och Malin gör ett toppen jobb och det är skönt att veta att allt är som det ska även om inte jag är där... :)
Tog mig en liten tur med några av mina gamla vapendragare Ozzy, Genji och Larry.
1 november går jack på barndagis och jag är tillbaka på Vip Dogs. Det är ett kvar tag tills dess men jag ser fram emot det. Lika mycket som jag ser fram emot denna härliga sommar! Hoppas ni alla får en bra sommar!
/Jennyfer
P.s En kompis till mig satt och åt lunch i närheten av Ringvägen och såg en tjej med ett gäng hundar gå förbi mot tantolunden. Min kompis sa till sin kollega: Där har vi en tjej som har koll på sina hundar! Sen såg hon att det var ju... Malin :) Bra jobbat Malin!
D.s



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar