måndag 10 januari 2011

Ny personal


Här kommer info om Denice, vi hälsar henne varmt välkommen till oss här på VIPdogs!


Denice heter jag och är 25 år gammal. Jag är född och uppvuxen söder om Stockholm och har haft alla möjliga djur runt mig sedan barnsben. Hundar har varit en stor del av mitt liv så länge jag kan minnas och så är det fortfarande. För mig är ett liv utan hund otänkbart!

Jag har arbetat som hunddagisfröken från och till sedan jag gick ut gymnasiet och trivs väldigt bra med det! Jag ser verkligen fram emot att börja jobba hos VIPdogs!

Jag har två hundar hemma, Tindra – en schäfer på 5 år och Nellah - en fransk bulldog på 1 år, båda tikar. Tindra är en riktig allroundhund som gillar det mesta, allt ifrån lydnad till agility och freestyle. Nellah är också en alert och rolig träningskompis, även om hon inte är så gammal än. Med henne är det mest vardagslydnad just nu, men jag har större planer för henne så småningom. Tillsammans med Nellah åker jag även på en och annan utställning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar