söndag 6 mars 2011




Hej kära hundägare!

Skulle behöva hjälp att omplacera min katt Sören. Han är en mycket trevlig och artig ung man på ca 10år. Vet inte så noga då han är en omplacering. Sören är kastrerad och funkar ihop med båda honor och hanar. Under våra ungkarlsår så hade Sören och jag ibland tillfälliga katter hemma på besök och var ofta kattvakter. Det tyckte Sören var kul. Det Sören avskyr mest är barn. Så sen jag fick barn så har han bott hos en kompis tvärsöver gatan. Dom har trivs fin fint ihop men nu efter två år ihop så ska Stina flytta och kan inte ta med sig Sören.
Därför undrar jag om det är någon av er som är sugen på en sån här fin man?
Sören kräver inte mycket: lite mat då och då, gärna en balkong, kanske en katt kompis, en hund som är snäll går också jättebra. Han tycker om att sitta i famnen och han ligger gärna i fotändan och sover. Kudden går också bra men han accepterar om man säger nej. Han tycker också om att sitta på ens axel...
Sören är blind, men om du inte flyttar om hemma för ofta så märks det knappt! Han är snabb på att lokalisera.
Ute kan han vara men bara i sele och koppel. Inte ensam.

Så är du eller vet du ngn (kanske en pensionär?) som är sugen på denna Charmör så prata med mig eller maila till Vip Dogs!


Leopardkorg, rosa sele, kattlåda, klösträd samt lite kosing för mat och kattsand följer med i Sören Paketet!

Mvh Jennyfer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar