fredag 1 april 2011

Saras sista dag som praktikant :(

Idag är det min (Saras) sista praktikdag. Jag har praktiserat här i 3 månader exakt, fast det känns som att jag alltid har varit här :)
Jag kommer sakna dagsiet extremt mycket, men jag vet att jag kommer tillbaka... när man minst anar det ;), eventuellt så kommer jag få arbeta här under sommaren! :D
Alla hundar är helt underbara och jag kommer sakna dem så mycket, och jag hoppas de kommer sakna mig xD
Idag tog jag med mig en stor påse godis som alla hundar fick smaska på och de uppskattades.
Dagisfröknarna bjöd mig på fika och det tackar jag mycket för, tackar även för min tid här. Det har gått fort!
Som ett avslut, får ni en "Saras Bildbomb"















2 kommentarer:

  1. Vad fint skrivet och vilka härliga bilder som vanligt :) Både vi och hundarna kommer sakna dig här på dagis Sara!

    Kramar alla fröknarna.

    SvaraRadera
  2. Självklart kommer jag sakna er fröknar också :)
    Det har varit så roligt och lärorikt. Ni är suveräna! :D

    SvaraRadera